Laatste weekje dit jaar in Zaragoza. - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Marieke Schilder - WaarBenJij.nu Laatste weekje dit jaar in Zaragoza. - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Marieke Schilder - WaarBenJij.nu

Laatste weekje dit jaar in Zaragoza.

Blijf op de hoogte en volg Marieke

18 December 2013 | Spanje, Zaragoza

11-12-13 / 18-12-13

Donderdag had ik examen van Duits. Ging vrij goed!
's avonds hadden we met alle erasmus studenten een 'fake' oud & nieuw feest, aangezien iedereen hier terug gaat met kerst vierden we het nu alvast samen.
Samen eten en de traditie 12 seconden (eigenlijk 12 seconden voor 12, maar uiteraard te laat) elke seconde, een druif eten en een wens doen, is hier traditie. Vervolgens afgesloten met een feest. leuke avond!

Vrijdag school en 's middags weer vertrokken naar Barca met Monique. We waren weer met blabla car, mensen bieden dan hun rit aan, Zaragoza- Barcelona komt vaak voor. Heel relaxde kerel. In tegenstelling tot de krappe auto die we hadden naar Yecla zat ik nu hieeel best.

Zaterdag lekker uitgeslapen en wat rondgelopen in de stad, gelunched we hadden echt super mooi weer, rond de 15 a 16 graden! Rond 6 uur weer richting het appartement van Adriano.
Rond 7 uur ben ik samen met Monique naar Camp nou gegaan voor de wedstrijd Barcelona - Villarreal , top om een keer mee te maken! Moet eerlijk zeggen dat de sfeer me een bietje tegen viel, bij een doelpunt bleven bijvoorbeeld echt aardig wat mensen zitten, hiel raaar en het 'sfeervak' is echt niks in vergelijking met de helden uit 410 en fside.

Zondag dagje uitgeslapen, Ajax gekeken en niet mee gegaan de stad in maar gaan leren voor het laatste examen van dit jaar, Turismo y Territorio, op woensdag. Ja , je ken niet alles hebben hé.
Eind van de middag hebben we samen nog wat gegeten en om 7 uur richting de afgesproken plek voor de blabla car. Werd thuis afgezet, ideaal

Maandag en dinsdag, dagjes naar school en voorbereid voor het examen van woensdag!

Vandaag het examen van turismo y territorio gehad, na school even het huis aan kant gemaakt en mn koffer ingepakt wantt morgen ga ik naar huis, bizarrr, 4 maanden zijn super snel gegaan! Hoewel ik in januari nog bijna een maand terug kom, om mijn examens te maken, is het grootste gedeelte wel echt voorbij.. en dat is erg dubbel.
Maargoed, that's life!

Zometeen nog even lekker tappas eten met de meiden en dan morgen de reis naar Amsterdam! Genieten van een volle 2 weken thuis!

Fijne feestdagen allemaal!

Besosss,